I love the command line

Γιάννης Δημάκος idimakos at upatras.gr
Wed Nov 2 16:51:04 EET 2005

Επειδή ακούστηκε πως η λίστα πνέει τα λοίσθια, με αφορμή το παρακάτω
ξεκινάω flamewar: command line v. gui.

Προσπαθώ εδώ και κάποιες ημέρες να χρησιμοποιήσω το audacity, αυτό το πολύ
καλό πρόγραμμα επεξεργασίας ήχου.  Το εγκατέστησα σε ένα amd64 με ubuntu
5.10, αλλά όταν πήγα να το τρέξω δεν έτρεχε και μου έδινε ένα μήνυμα πως
δεν μπορεί να βρει το input device.  Το πρόβλημα συνηθισμένο σύμφωνα με το
website του audacity.  Μεταξύ πολλών προσπαθειών για να βρω τι φταίει
δοκιμάζοντας διάφορα settings, κάποια στιγμή ξεκίνησα το πρόγραμμα όχι από
το μενού "applications"  αλλά από το τερματικό.  Το πρόγραμμα δούλευε μια
χαρά, είχαν αναγνωριστεί τα πάντα, όλα μέλι γάλα.

Τώρα, επαγγελματίας τεχνικός του ήχου δεν είμαι, ούτε και γκουρού του
Λίνουξ. Απλός χρήστης και μόνο.  Αλλά το τερματικό δεν το αφήνω (και ούτε
σκοπεύω να το αφήσω) με τίποτα.

ΙΚΔ
--
Ioannis C. Dimakos