Gnome/KDE

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Oct 18 12:48:38 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Μπα, μάλλον δεν είναι το πιο κατάλληλο άτομο.  Τα θεωρώ και τα δύο
> ελαφρώς bloated.  Ενα απλό window manager, όπως το fvwm2 είναι πιο
> βολικό για μένα.

Ένα πράγμα που μου άρεσε αρκετά με το Mandrake 10 (όταν το είχα δοκιμάσει)
ήταν ότι είχε μεγάλη ποικιλία επιλογών και (θεωρητικά) μπορούσα να δοκιμάσω
πολλά περιβάλλοντα.

> Κάποιος άλλος, που του αρέσει π.χ. το GNOME ας πει
> γιατί το προτιμάει από το KDE.

Ναι, να πει.

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS