Η ώρα του Linux

Γιάννης Δημάκος idimakos at upatras.gr
Mon Oct 17 17:18:45 EEST 2005

On Δευ, Οκτώβριος 17, 2005 14:44, Λουκάς Σταμέλλος wrote:
> Στις Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2005 14:29, ο/η Constantine Dokolas έγραψε:
ελαφριά;) εγκατάσταση και να είναι φιλικό στον αρχάριο (εμένα). Το που θα
κάποια στιγμή στο εργαστήριο στη Καλλιθέα.

> 1) Kubuntu: Αν θέλεις ό,τι πιό καινούργιο αλλά και τεράστια ποικιλία
πακέτων.
> Η απόλυτη Desktop διανομή. Πανεύκολη εγκατάσταση, απλή ρύθμιση.
Πανέμορφο
> περιβάλλον εργασίας out-of-the-box. Μεγάλο συν (όχι ότι έχει κανένα
πλην):
> καταπληκτική απόδοση. Α, ναι, και πανάλαφρο επίσης.
> 2) Mandriva: Αν θέλεις κατανοητή εγκατάσταση, με περισσότερες επιλογές.
Όχι
> και τόσο φρέσκα πακέτα (2-6 μηνών). Συμμαζεμένα εργαλεία ρυθμίσεων, αν
και
> όχι τα τελειότερα ούτε τα ομορφότερα.
> 3) SuSE: Πολύ καλά εργαλεία ρύθμισης. Στιβαρή, πολυχρηστική, όμορφη (όχι
σαν
> το Kubuntu) και, σε γενικές γραμμές, ¨εύκολη¨ διανομή (αν δεν
ανακατευτείς
> με
> τις ρυθμίσεις που δεν ξέρεις τί κάνουν). Μεγάλο μείον (για μένα):
¨πειραγμένες¨ εκδόσεις κάποιων πακέτων, όπως π.χ. του KDE και του
OpenOffice.

> Δεν θέλω να επηρρεάσω ( :P ), αλλά το Kubuntu είναι απλώς τέλειο και δεν
βλέπω
> τον λόγο να ασχοληθείς με άλλη διανομή.
>
> Φιλικά,
>
> Λουκάς
>
> Υ.Γ. Εντός των ημερών θα έχω την φρεσκότατη έκδοση του kubuntu, breezy
badger
> (αεράτος ασβός - με τρελλαίνουν τα κωδικά ονόματά του :Ρ ).

Ο ασβός είναι όντως ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή στο χώρο.  Έχω
χρησιμοποιήσει Mandrake από την εποχή του 9.0, 9.1, 9.2, 10, 10.1, Suse
και Redhat 9, Fedora 1,2,3...

Αλλά το ubuntu (με περιβάλλον gnome) ή το kubuntu (με περιβάλλον KDE)
είναι το κάτι άλλο.

Διατηρώ μια επιφύλαξη όσον αφορά τα bluetooth εξαρτήματά σου.  Δεν γνωρίζω
αν παίζουν out-of-the-box αλλά και πάλι αξίζει να το δοκιμάσεις.

ΙΚΔ

--
Ioannis C. Dimakos
University of Patras