Η ώρα του Linux

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at gmail.com
Mon Oct 17 14:44:20 EEST 2005

Στις Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2005 14:29, ο/η Constantine Dokolas έγραψε:
> Αυτό που θέλω βασικά είναι μια φρέσκια, ασφαλή διανομή, με εύκολη (και
> ελαφριά;) εγκατάσταση και να είναι φιλικό στον αρχάριο (εμένα). Το που θα
> τη βρώ είναι ένα άλλο μικρό πρόβλημα. Στη χειρότερη, μπορώ να πεταχτώ
> κάποια στιγμή στο εργαστήριο στη Καλλιθέα.

1) Kubuntu: Αν θέλεις ό,τι πιό καινούργιο αλλά και τεράστια ποικιλία πακέτων.
Η απόλυτη Desktop διανομή. Πανεύκολη εγκατάσταση, απλή ρύθμιση. Πανέμορφο
περιβάλλον εργασίας out-of-the-box. Μεγάλο συν (όχι ότι έχει κανένα πλην):
καταπληκτική απόδοση. Α, ναι, και πανάλαφρο επίσης.
2) Mandriva: Αν θέλεις κατανοητή εγκατάσταση, με περισσότερες επιλογές. Όχι
και τόσο φρέσκα πακέτα (2-6 μηνών). Συμμαζεμένα εργαλεία ρυθμίσεων, αν και
όχι τα τελειότερα ούτε τα ομορφότερα.
3) SuSE: Πολύ καλά εργαλεία ρύθμισης. Στιβαρή, πολυχρηστική, όμορφη (όχι σαν
το Kubuntu) και, σε γενικές γραμμές, ¨εύκολη¨ διανομή (αν δεν ανακατευτείς με
τις ρυθμίσεις που δεν ξέρεις τί κάνουν). Μεγάλο μείον (για μένα):
¨πειραγμένες¨ εκδόσεις κάποιων πακέτων, όπως π.χ. του KDE και του OpenOffice.

Δεν θέλω να επηρρεάσω ( :P ), αλλά το Kubuntu είναι απλώς τέλειο και δεν βλέπω
τον λόγο να ασχοληθείς με άλλη διανομή.

Φιλικά,

Λουκάς

Υ.Γ. Εντός των ημερών θα έχω την φρεσκότατη έκδοση του kubuntu, breezy badger
(αεράτος ασβός - με τρελλαίνουν τα κωδικά ονόματά του :Ρ ).