Help

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Oct 7 07:39:29 EEST 2005

On 2005-10-07 01:36, Γιάννης Δημάκος <idimakos at upatras.gr> wrote:
> Χρησιμοποιώ το ubuntu εδώ και 4-5 μήνες περίπου μετά από πολλά χρόνια
> χρήσης του Mandrake. Χρησιμοποιώ και 64-μπιτο και 32-μπιτο σύστημα σε
> δυο ξεχωριστά μηχανήματα.  Δεν υπήρξε ευκολότερη μετάβαση από μια
> διανομή σε άλλη.
> [...]

Κι εγώ πρόσφατα χρειάστηκε να κάνω ρυθμίσεις σε ένα Ubuntu που είχε
στήσει κάποιος άλλος, κάπου, κάπως.  Αν εξαιρέσεις τις γνωστές βλακείες
περί τερματικών που έχουν όλα τα UNIX, και 1-2 αποτυχημένες προσπάθειες
να πειράξω το firewall χωρίς να κλειδωθώ κι ο ίδιος απέξω, είναι ωραίο
που όλα όσα ήξερα από Debian παίζουν κι εκεί :)