Help

Γιάννης Δημάκος idimakos at upatras.gr
Fri Oct 7 01:36:05 EEST 2005

Χρησιμοποιώ το ubuntu εδώ και 4-5 μήνες περίπου μετά από πολλά χρόνια
χρήσης του Mandrake. Χρησιμοποιώ και 64-μπιτο και 32-μπιτο σύστημα σε δυο
ξεχωριστά μηχανήματα.  Δεν υπήρξε ευκολότερη μετάβαση από μια διανομή σε
άλλη.

Το ubuntu έχει πολύ καλή υποστήριξη από την κοινότητα χρηστών του.  Στη
διεύθυνση http://www.ubuntuguide.org/  υπάρχουν αναλυτικότατες οδηγίες για
να στήσεις codecs, plugins κλπ.  Φυσικά και δε λείπει το libdvdcss

Επίσης στη διεύθυνση http://www.ubuntuforums.org/ θα έχεις πρόσβαση σε
διάφορα fora (forums) για ό,τι μπορείς να φανταστείς.  Δυστυχώς, δεν
υπάρχει ακόμα ελληνικό φόρουμ για ubuntu.

IKD

--
Ioannis C. Dimakos
University of Patras