Help

Dimitris lenis at inp.demokritos.com
Wed Oct 5 10:39:32 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Μπλιαχ.  Τι απαίσιες ρυθμίσεις είναι αυτές;
>
> Αυτές είναι οι προκαθορισμένες ρυθμίσεις του SuSE 9.3 ή το Alt+Ctrl+K
> το όρισες εσύ;

Αυτές είναι οι ρυθμίσεις του KDE.
Διορθώστε με, αλλά τo ΚDE δεν  κάνει override τις
ρυθμίσεις πληκτρολογίου του xorg?

Μπορείς να ορίσεις εναλλάκτικούς συνδυασμούς πλήκτρων από το
control center > reginal & accesibility > keyboard shortcuts,
αλλά *οχι* το αριστερό Alt και το Shift!

Για να το κάνεις αυτό πρέπει να εγκαταστήσεις το keyboard switch
http://kkbswitch.sourceforge.net/
(δουλεύει και σε gnome).
Αν δουλεύεις πολύ με kDE, αξίζει τον κόπο.

> Είσαι σίγουρος ότι πρέπει; Αν ναι, μήπως έχει ήδη έτοιμο πακέτο το
> SuSE; Γενικά, η εγκατάσταση ενός νέου πυρήνα δεν είναι κάτι που το
> κάνεις κάθε μέρα, εκτός κι αν είσαι προετοιμασμένος να μπλέξεις με
> μεταγλωττίσεις προγραμμάτων, με εξαρτήσεις βιβλιοθηκών, κλπ. κλπ.

> Αν όλα αυτά σου φαίνονται χάσιμο χρόνου, ίσως είναι καλύτερα να ψάξεις
> αν υπάρχει νέος πυρήνας σε 'επίσημο' πακέτο του SuSE.

Σε επίσημο όχι.
Η SUSE κρατάει σταθερό τον πυρήνα σε κάθε νέα της έκδοση.
Έτσι η SUSE 9.3 βγήκε με πυρήνα 2.6.11. Με αυτόν θα μείνει. Οι ανανεώσεις
αριθμούνται   2.6.11.4-21.7, 2.6.11.4-21.9 (αυτή είναι η τρέχουσα ανανέωση)
κ.λπ.
Αν θέλεις πιο καινούργιους πυρήνες τότε:
* ή πρέπει να μεταγλωττίσεις μόνος σου,
* ή να περιμένεις για την επόμενη έκδοση της SUSE, την 10.0 με πυρήνα
2.6.13.

(Κάπου έχω δει και ανεπίσημα πακέτα για νέους πυρήνες σε παλιότερες διανομές
νομίζω.)

Ως "στραβάδι", ίσως είναι καλύτερα πρώτα να μάθεις να εγκαθιστάς λιγότερο
κρίσιμα γαι την πνευματική σου υγεία πακέτα απ' ότι ο πυρήνας προτού τον
δοκιμάσεις -- όχι ότι είναι το πιο δύσκολο πράγμα του κόσμου (δεν είναι),
αλλά το παραμικρό λάθος μπορεί να σου κοστίσει μια φρέσκια εγκατάσταση του
συστήματος από την αρχή...

> Είμαι 99% σίγουρος ότι αυτό ΔΕΝ απαιτεί νέο πυρήνα.  Δοκίμασε να
> στήσεις το MPlayer, είτε από πακέτο του SuSe, είτε με το χέρι.

Πράγματι, είναι απλώς θέμα του πώς βλέπει η SUSE το ζήτημα του copyright
(είναι γνωστό ότι με το να βλέπεις dvd σε linux παρανομείς).

Λοιπόν για να δεις χωρίς προβλήματα dvd, vcd κλπ σε kaffeine (ή xine, είναι
το ίδιο πράγμα) πήγαινε στο cambuca.ldhs.cetuc.puc-rio.br
και ακολούθησε τις οδηγίες...

Oops: Μόλις το δοκίμασα και μου δίνει
Timeout on server
 Connection was to cambuca.ldhs.cetuc.puc-rio.br at port 80
Ελπίζω να είναι μόνο παροδικό...