Help

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Oct 5 01:54:22 EEST 2005

On 2005-10-04 21:09, spqx at freemail.gr wrote:
> Η διανομή είναι Suse 9.3.
>
> Εντάξει, ψάχνοντας βρήκα τρόπο να βάζω τόνους, είχα πειράξει μια
> ρύθμιση στις γλώσσες (δε μπορώ να τη βρω ξανά ποια ήταν)
>
> Ο συνδυασμός που κάνει εναλλαγή στις γλώσσες είναι Alt+Control+K
> έτσι βρήκα ότι αλλάζει η γλώσσα και δεν πείραξα τίποτα. Απλά το
> μήνυμα καθηστέρησε πολύ να βγει στη λίστα και εν τω μεταξεί εγώ δεν
> έκατσα με σταυρωμένα χέρια!

Μπλιαχ.  Τι απαίσιες ρυθμίσεις είναι αυτές;

Αυτές είναι οι προκαθορισμένες ρυθμίσεις του SuSE 9.3 ή το Alt+Ctrl+K
το όρισες εσύ;

Συνήθως η εναλλαγή γλώσσας γίνεται με το αριστερό Alt και το Shift,
ακριβώς επειδή έχει συνηθίσει πολύς κόσμος σε αυτό (π.χ. από την
προηγούμενη εμπειρία του από Windows)!

> Όντως θέλω να εγκαταστήσω ΤΟΝ kernel 2.6.13 και δεν ξέρω πως να
> το κάνω. Δεν έχω εγκαταστήσει τίποτα άλλο στο σύστημα και είναι
> στραβάδι!

Είσαι σίγουρος ότι πρέπει; Αν ναι, μήπως έχει ήδη έτοιμο πακέτο το
SuSE; Γενικά, η εγκατάσταση ενός νέου πυρήνα δεν είναι κάτι που το
κάνεις κάθε μέρα, εκτός κι αν είσαι προετοιμασμένος να μπλέξεις με
μεταγλωττίσεις προγραμμάτων, με εξαρτήσεις βιβλιοθηκών, κλπ. κλπ.

Αν όλα αυτά σου φαίνονται χάσιμο χρόνου, ίσως είναι καλύτερα να ψάξεις
αν υπάρχει νέος πυρήνας σε 'επίσημο' πακέτο του SuSE.

> Πέρα όμως από αυτό προσπάθησα να βάλω και ένα dvd να δω σαν άνθρωπος
> και δεν το παίζει.  Αντίθετα μου απαντά ότι ο kafeine κλπ δε μπορεί
> να παίξει dvd γιατί δεν υπάρχουν δωρεάν encoders για ευτό το σκοπό.
>
> Καμιά ιδέα;

Είμαι 99% σίγουρος ότι αυτό ΔΕΝ απαιτεί νέο πυρήνα.  Δοκίμασε να
στήσεις το MPlayer, είτε από πακέτο του SuSe, είτε με το χέρι.