(no subject)

Γιάννης Δημάκος idimakos at upatras.gr
Sat Sep 24 18:01:56 EEST 2005

On Τρι, Νοέμβριος 22, 2005 17:47, Nickolas Tsatsakos είπε:

Στο site http://www.linux.gr/ και στην επιλογή articles υπάρχει ένα καλό
άρθρο για το πώς να στήσεις MS Office μέσω wine.  Ξέρω δεν έχει σχέση με
αυτό που θέλεις, αλλά είναι μια καλή αρχή.  Το επόμενο βήμα είναι το
documentation, to FAQ & to wiki από το site του wine.  Επίσης, αν οι
εφαρμογές αυτές είναι DOS και όχι MSWin, δοκίμασε μήπως κάτι πιο ελαφρύ,
όπώς το dosemu, σε εξυπηρετούν καλύτερα.

Όσον αφορά τον εκτυπωτή, στο site http://www.linuxprinting.org θα βρεις τα
πάντα για όλα τα μοντέλα εκτυπωτών.  Για το δικό σου εκτυπωτή λέει ότι
δουλεύει partially αλλά άλλοι χρήστες έχουν συμπληρώσει από κάτω οδηγίες
για το πώς δουλεύει κανονικότατα.

Καλή δουλειά,

ΙΚΔ

--