(no subject)

Nickolas Tsatsakos nictsa at tellas.gr
Sat Sep 24 17:48:49 EEST 2005

Καλημέρα σε όλους σας.

Έχω το εξής πρόβλημα και εδώ και πολύ καιρό προσπαθώ να βγάλω άκρη. Στο
μαγαζί μου έστησα μια SuSe 9.3 και έχω σηκώσει Samba. Ως file server πετάει
, το λιγότερο που μπορώ να πω , και η λογιστική εφαρμογή που τρέχει στα
clients δουλεύει καλύτερα ακόμα και όταν τα αρχεία είναι τοπικά.

Τώρα το πρόβλημα : Το μόνο που μας κρατάει από το ξηλώσουμε μία και καλή τα
ρημάδια τα Win είναι η λογιστική εφαρμογή και 3-4 προγράμματα που ρυθμίζουν
ασύρματους πομποδέκτες. Αν κάποιος/α με βοηθήσει να μάθω πως
δουλεύει/στήνεται το wine θα είναι ευχής έργο. Κατά πόσο θα είναι εφικτό να
δουλεύω και άλλες εφαρμογές Win μέσω του wine?

Επίσης , έχει καταφέρει κανείς να δουλέψει με επιτυχία μέσω CUPS ο εκτυπωτής
της Canon ip3000. Αυτό που έχω καταφέρει είναι τυπώνει δικτυακά έχοντας
φορτώσει τον driver του Canon S300 αλλά όταν στέλνω εκτύπωση από δίκτυο
αργεί να ξεκινήσει η εκτύπωση τόσο πολύ που ουσιαστικά μου καθιστά τον
εκτυπωτή άχρηστο (τυπώνει τιμολόγια). BTW όποιος χρειαστεί βοήθεια για κάτι
ανάλογο (SuSe 9.3 file server) θα είμαι στην διάθεση του στέλνοντας mail στο
nictsa <mailto:nictsa at tellas.gr> @tellas.gr

Ευχαριστώ εκ των προτέρων