Ç áñ÷Þ Ýãéíå!

spqx at freemail.gr spqx at freemail.gr
Fri Sep 23 16:14:21 EEST 2005

Καλοί μου φίλοι,

βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας πληροφορίσω πως ύστερα από μήνες
προσπαθειών (καθώς έχω αναφέρει) κατάφερα και έστησα ένα σύστημα Suse 9.3 το
οποίο και δουλεύει στο 90% της χρήσης που κάνω. Μόνο την κάρτα τηλεόρασης δεν
έχω καταφέρει να σετάρω. Βρήκα στο internet ότι η συγκεκριμένη κάρτα δε
δουλεύει σωστά σε linux και ότι πρέπει να κάνω κάτι με την kernel. Δεν έχω
γνώση ακόμα για αυτό αλλά θα έρθει η ώρα που θα ασχοληθώ μαζί του.

Το πιο εντυπωσιακό με το Suse είναι ότι κάνει live update! Νομίζω πως έχω
εθιστεί πια, είναι αυτό που χρειαζόμουν, απλή εγκατάσταση, αναγνωρίζει τις
περισσότερες συσκευές, (ως και winmodem) είναι όμορφο και τολμώ να πω πως για
την ώρα με καλύπτει.

Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που με την ανοχή σας με
βοηθήσατε να εισέλθω στον κόσμο του linux.
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ†ÛiÿÿðÃß­ç¦j)ÿ‚¿ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿøm¶Ÿÿÿ0ýúÞzf¢—ø+ýúÞy隊[®øœyú+¶†­ç¤þÊ^jH§