(no subject)

Karaoulis Marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Sat Sep 10 13:17:47 EEST 2005

On Tuesday 06 September 2005 20:26, Kostas Tsourdinis wrote:

>  Προσπαθώ να κάνω ένα knoppel να δει modem και tv tuner card και τα έχω δει
> όλα!

Δεν φταίει το linux αν η εταιρία της tv tuner δεν έχει οδηγους. Αντίθετα
μπράβο στους προγραμματιστές που προσπαθούν να φτιάξουν οδηγούς για κάθε
συσκευή εκέι έξω. Δηλαδή τα windows βλέπουν τη συσκευή από μόνα τους?

> Γιατί το σύστημα δεν αναγνωρίζει μόνο του
> τις συσκευές όπως τους σκληρούς δίσκους και τα υπόλοιπα;

 Από καμία 10ρία διανομές που έχω δοκιμάσει (και knoppel) δεν έχω βρει μία που
δεν καταλαβαίνει σκληρούς δίσκους. Πώς το κατάφερες?

Το linux δεν είναι δύσκολο (τώρα πια). Απλά διαφορετικό. Δηλαδή πόσο δύσκολο
είναι να εγκαταστήσεις κάποιο πρόγραμμα στο linux? Δύο τρία κλικ? Εκτυπωτές
παίζουν με το καλημέρα , το ίδιο και κάρτες ήχου κτλ....
Για να παίξουν όλα αυτά στα windows πρέπει να βάλεις καμιά δεκαρία cdάκια με
οδηγούς. Μετά αρχίζεις εγκατάσταση antivirus,firewall,antispyware anti.....
Και συνεχίζεις. Ofiice, επεγεργασία εικόνας, media player (divx,xvid....).
Ουφ.
Μετά από καμιά βδομάδα το σύστημα σου θα αρχίζει να είναι λειτουργικό....

Υ.Γ. Δοκίμασε με διανομές Mandrake ή SuSE , που οι άνθρωποι έχουν δουλέψει
τόσο πολύ, ώστε τα πάντα να είναι υπόθεση κλικ. Μην ακούς για debian,ubuntu
κτλ. Πέρα από το σύστημα πακέτων δεν προσφερούν κάτι άλλο.
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿðèb‹˜j(ÿôâ­çh~ÊZ›ö†Šÿ1¨¥…«-…æÞ²Û)jjk¢×œ¶*'jº.Øm¶Ÿÿþf¢—üš†Šÿ