Ρύθμιση Firewalls (ήταν: κάτι που δεν διαβαζόταν το θέμα του)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 21 22:19:18 EEST 2005

On 2005-09-21 21:43, Kefalas Apostolos <akef at freemail.gr> wrote:
>Στις Friday 12 August 2005 01:58, ο/η Σωτήρης Χρυσόπουλο ς έγραψε:
>
> man iptables
>
> Διάβασέ το και θα φτιάξεις ΜΟΝΟΣ σου το πιο γαμάτο firewall στον κόσμο!!!

Οχι απαραίτητα[1], αλλά είναι σίγουρα μια καλή αρχή.

[1] Εχω δει πολλά κακογραμμένα firewall rulesets, γι αυτό το λέω ;)

Πολλά μπορεί να διαβάσει κανείς για να μάθει να στήνει αποδοτικά και
ασφαλή firewalls.  Το πιο κλασικό και γνωστό βιβλίο είναι αυτό:

            http://www.greatcircle.com/firewalls-book/

Τώρα αν δε χρειάζεται να γίνει κανείς expert σε firewalls και ασφάλεια
υπολογιστών, μπορεί πάντα να χρησιμοποιήσει κάποιο "έτοιμο" σετ από
κανόνες και να ρωτήσει για λεπτομέρειες σε μια από τις λίστες (π.χ. εδώ)