LINUX êáé ÁóöÜëåéá ?

Kefalas Apostolos akef at freemail.gr
Wed Sep 21 21:43:40 EEST 2005

Στις Friday 12 August 2005 01:58, ο/η Σωτήρης Χρυσόπουλο ς έγραψε:

> 2)  Αφού δεν υπαρχει πρόβλημα ιών "όπως ισχυρίζονται οι ειδικοί επι του
> LINUX" λόγω της αρχιτεκτονικής του λειτουργικού (δικαιώματα και τα
> σχετικά..) Τι ρόλο "βαράνε" τα antivirus και μάλιστα σε ψιλοBETA
> διανομές γνωστών εταιριών όπως PANDA ,PC-Cillin  κάλ..?

Αν δεις αυτό που κάνουν αυτά τα antivirus είναι να ελέγχουν αρχεία των
windows. Δηλαδή, στήνεις εσύ ένα file-server που θα τον χρησιμοποιούν windows
clients και θες να ελέγχεις τα αρχεία που διακινούνται. Δεύτερον στήνεις έναν
mail-server και θες πάλι να ελέγχεις για ιούς τα mails που πηγαινο-έρχονται.
Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν τα antivirus αυτά δεν για το linux-ακι σου αλλά για
ΝΑ ΤΡΑΧΟΥΝ στο linux-ακι σου και να scan-αρουν αλλού.

> Την ίδια απορεία έχω και με τα διάφορα προγράμματα firewall .
> 3) Αν όντως χρειάζομαι  προγράμματα ασφαλείας αντίστοιχα με τα
> προγράμματα των windows , που θα βρώ πιά είναι κατάλληλα για μια ασφαλή
> σύνδεση στο INTERNET ,αφού κατα την πλειοψηφία τους τα προγράμματα αυτά
> είναι από άγνωστους προγραμματιστές ή άγνωστες σχετικά εταιρίες , ενώ οι
> αναβαθμήσεις είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

man iptables

Διάβασέ το και θα φτιάξεις ΜΟΝΟΣ σου το πιο γαμάτο firewall στον κόσμο!!!

>  Υ.Γ. Αν ρωτήσει κανείς γιατί μεγάλες εταιρίες εμπιστεύονται το LINUX .
> Θεωρώ οτι οι μεγάλες εταιρίες έχουν και τον τρόπο και τα μέσα να
> προστατεύονται.

Δεν κάνουν τίποτα παραπάνω.