(no subject)

Muz muz at diktio.org
Sat Sep 10 00:37:22 EEST 2005

Κι εγώ θα σου προτείνω το ubuntu. Πέρασα από αρκετές διανομές (Mandrake,
Mepis, Knoppix/Knoppel, Debian) και προς το παρόν έχω καταλήξει στην
Ubuntu. Η εγκατάσταση σε μένα ήταν παιχνιδάκι (βέβαια δεν ασχολήθηκα με
modem γιατί είχα DSL router, αλλά με ένα modem της προκοπής δεν νομίζω
να έχεις πρόβλημα) και "κόλλησα" με αυτή γιατί θεωρώ οτι έχει το πιο
ξεκούραστο περιβάλλον by default. Δεν έχω πειράξει ακόμα τίποτα στην
εμφάνισή του μετά από μισό χρόνο.

Αρχές Οκτώβρη θα βγει η επόμενη έκδοσή του, αλλά αν δεν θέλεις να
περιμένεις, μπορείς να κατεβάσεις αυτή που παίζει τώρα, και να κάνεις
upgrade αργότερα. Έρχεται σε ένα cd αν θυμάμαι καλά.

Νομίζω οτι η μετάβαση στο linux γίνεται πολύ ομαλά με αυτήν τη διανομή.
Αν την εγκαταστήσεις, το πρώτο που να τσεκάρεις είναι το
ubuntuguide.org.