(no subject)

Kostas Tsourdinis spqx at freemail.gr
Tue Sep 6 20:26:24 EEST 2005

Γεια σας βρε παιδιά.
Ξαναγράφω στη λίστα έπειτα από 3 μήνες προσπαθειών, άκαρπων κατά το μεγαλύτερο μέρος, για να εκφράσω την αγανάκτησή μου! Προσπαθώ να κάνω ένα knoppel να δει modem και tv tuner card και τα έχω δει όλα! Μόνο το knoppel κατάφερα να εγκαταστήσω στον υπολογιστή μου. Αναρωτιέμαι γιατί να πρέπει να κάνω όλες αυτές τις αλχημίες που διαβάζω για να μπορέσω να συνδεθώ στο internet. Ή απλά να δω τηλεόραση. Γιατί το σύστημα δεν αναγνωρίζει μόνο του τις συσκευές όπως τους σκληρούς δίσκους και τα υπόλοιπα; Γιατί να εξακολουθώ να το έχω για να μου πιάνει χώρο στο δίσκο;
Ερώτηση: Εσείς που χρησιμοποιείτε linux, γιατί το χρησιμοποιείτε; Ή είστε προγραμματιστές, που γαλουχιθήκατε με το unix και για εσάς το σύστημα είναι απλό, για εμάς τους υπόλοιπους είναι τέρας, για εμάς που καλώς ή κακώς μάθαμε το dos κάποτε και η φυσική μας εξέλιξη είναι κάπου στα windows (που είναι φρικτά δεν έχω αυταπάτες!). Όμως ψάχνομαι βρε παιδιά, δε διεκδικώ τίτλους προγραμματιστή, αλλά κάναμε και δυο προγραμματάκια κάποτε, φτιάξαμε και δυο ιστοσελίδες. Αν λοιπόν για μένα είναι ένα βουνό το linux, τότε για έναν αρχάριο είναι 20 βουνά! Γιατί λοιπόν;

Φιλικά