Dual boot with GRUB loader (Suse 9.3 pro)

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Aug 26 17:07:30 EEST 2005

Alexander Yohalas wrote:

>   Γιατί δεν τρέχεις το GRUB configuration (π.χ. μέσα από το
> YaST->System->Bootloader Configuration) και να του αφαιρέσεις την
> επιλογή για το linux;
> θα μείνει αυτή των Windows και την επόμενη φορά που θα κάνεις
> boot δε θα εμφανίζεται καν η επιλογή για linux.
>  Για την ακρίβεια, στην επιλογή Default Section: γράφεις windows και από
> την επιλογή Available Sections αφαιρείς την επιλογή linux.
>   Έτσι σου μένει και το GRUB, οπότε αν θέλεις κάποια άλλη στιγμή μπορείς
> να προσθέσεις ξανά το linux, απλώς πειράζοντας τις ρυθμίσεις του GRUB
> [...]

Όπως αναφέρει και ο Αλέξανδος Κοσιαρης σε άλλο reply, το Grub ναι μεν
ξεκινάει από το MBR αλλά διαβάζει πράγματα από το /boot/grub/ κάτι που
δεν θα υπάρχει καθώς ο 2ο σκληρός θα φύγει. Οπότε η χρήση του grub θα
είναι αδύνατη.

Μιας και δεν θα υπάρχει Linux στο μηχάνημα, δεν βλέπω κανένα λόγο για να
μην επαναφέρει το MBR. Άποψή μου...