Dual boot with GRUB loader (Suse 9.3 pro)

Alexander Yohalas agio at intracom.gr
Fri Aug 26 15:46:44 EEST 2005

George Maratos wrote:
> Καλημέρα σας.
>

> Έχω εγκατεστημένα στο ίδιο PC αλλά σε διαφορετικούς HD's τα winXP pro
> και Suse 9.3 pro.
>
> Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής:
>
> Θέλω να αφαιρέσω τον 2 σκληρό που περιέχει το Linux γιά να τον
> τοποθετήσω σε άλλο μηχανάκι. Μετά την αφαίρεση, (πιθανόν) επειδή ο GRUB
> έχει γράψει στο MBR του 1 σκληρού, δεν μπορούν να εκινήσουν τα XP.
>
> Γνωρίζει κάποιος με ποιόν τρόπο μπορεί να γίνει η αφαίρεση;
>
> Best regards.
>
> George Maratos

   Γιατί δεν τρέχεις το GRUB configuration (π.χ. μέσα από το
YaST->System->Bootloader Configuration) και να του αφαιρέσεις την
επιλογή για το linux;
θα μείνει αυτή των Windows και την επόμενη φορά που θα κάνεις
boot δε θα εμφανίζεται καν η επιλογή για linux.
  Για την ακρίβεια, στην επιλογή Default Section: γράφεις windows και από
την επιλογή Available Sections αφαιρείς την επιλογή linux.
   Έτσι σου μένει και το GRUB, οπότε αν θέλεις κάποια άλλη στιγμή μπορείς
να προσθέσεις ξανά το linux, απλώς πειράζοντας τις ρυθμίσεις του GRUB
(Άρα πρέπει να έχεις διαβάσει το manual του ή να το έχεις εύκαιρο όταν
χρειαστεί).

   Όλα αυτά *δεν* τα έχω δοκιμάσει προσωπικά, αλλά δε βλέπω κάποιο
ιδιαίτερο λόγο να μη λειτουργούν έτσι. Αν κάνω λάθος, ας το πει
κάποιος/α...

AlxUnder
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer
INTRACOM S.A., Broadband Systems/ Telecom Section