Window Maker menu format

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Aug 20 17:42:04 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Αν πατήσεις "Ok" στο wmakerconf κάνει τη μετατροπή μόνο του.

Κάποιο πρόβλημα υπάρχει είτε στον WindowMaker (στα GUI menu editors
δηλαδή ;-)) είτε στην δική μου εγκατάσταση και δεν τα καταφέρνει. Μου
βγάζει μηνύματα λάθους πως το script ματατροπής του μενού ή κάτι τέτοιο
απέτυχε. Αν σε κάποιον έχει τύχει και γνωρίζει τη λύση, καλώς. Αλλιώς
πάω για χειροκίνητη επεξεργασία μιας και δεν θέλω πολλά πράγματα στο μενού!