Window Maker menu format

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Aug 17 00:23:36 EEST 2005

On 2005-08-16 22:29, pampo at freemail.gr wrote:
> [...]

Συγνώμη, αυτό το σημείο δεν το πρόσεξα καλά.

Το "νέο format" είναι μάλλον, αν σε κατάλαβα καλά, το "PLIST", μια LISP-like
μορφή με άπειρες παρενθέσεις και συντακτικό που είναι πανεύκολο για μια
μηχανή, αλλά απαίσιο αν έχεις συνηθίσει να πειράζεις και με το χέρι το μενού
που και που.

> Είμαι μακριά από το PC μου και δεν μπορώ να ελέγξω αν είναι το ίδιο format
> και στο δικό μου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το "παλιό" format!  Όταν λες
> "μια χαρά παίζει και με αυτό το παλιό..." εννοείς το εργαλείο επεξεργασίας
> του menu?

Οχι, εννοούσα το Emacs, ή ένα οποιοδήποτε text editor, αλλά μετά είδα
ότι εσύ ήθελες το GUI menu editor!

> Σε εμένα δεν μου δουλεύουν τα εργαλεία επεξεργασίας του menu που υπάρχουν
> μέσα στο παράθυρο των preferences αλλά και του wmakerconf. Και τα δυο μου
> λένε πως είναι "παλιό" το current format και δεν μπορούν να το
> επεξεργαστούν. Γι' αυτό ρωτάω αν ξέρει κανείς τις διαφορές της σύνταξης του
> νέου format για να το μετατρέψω με το χέρι.

Αν πατήσεις "Ok" στο wmakerconf κάνει τη μετατροπή μόνο του.

> Ή μήπως δεν υπάρχει παλιό και νέο μενού, και είναι κάποιο άλλο
> πρόβλημα? Πάντα υπάρχει και η επεξεργασία με το χέρι... ξέρω! :-) Απλά
> καλά θα ήταν να κάνω τα εργαλεία αυτά να δουλέψουν.

Καλή φάση, δε λέω.  Εγώ ποτέ δε συμπάθησα το "GUI menu editor" και το PLIST
format του και έχω μόνιμα ένα ``~/conf/wmaker//menu'' αρχείο, που το πειράζω
με το χέρι, το κάνω commit σε ένα local CVS repository και το κάνω copy (ή
ακόμα και symlink) πάνω στο ``~/GNUstep/Library/WindowMaker/menu'' όποτε
χρειάζεται.

Βέβαια εγώ είμαι λίγο αλλεργικός στα GUI εργαλεία, εκτός κι αν τα λένε
xfce-plugin-foo πλέον.