DSL modem crypto, tellas

Nikos Papagrigoriou papagr at gmail.com
Thu Aug 11 10:43:15 EEST 2005

On 8/11/05, advocate <advocate at tellas.gr> wrote:

> 1. (κυρίως αυτό:) πώς μπορώ να κάνω τη σύνδεση της dsl, δηλαδή τι
> παραμέτρους πρέπει να δώσω. Χρειάζεται να κατεβάσω κάποιον driver και αν
> ναι από πού; Πώς γίνεται η εγκατάσταση ση προγράμματος στο linux? Είναι
> κάτι αντίστοιχο με τα setup.exe των Windows?

Αν μπορείς να συνδέσεις τον υπολογιστή σου στο modem μέσω κάρτας δικτύου, να
το προτιμήσεις (θα παίξει σίγουρα). Αν δεν υπάρχει στην ιστοσελίδα της
εταιρείας που έφτιαξε το modem κάποιος driver για Linux, λίγο δύσκολα θα το
κάνεις να παίξει μέσω USB. Πάντως δεν έχει πέσει στα χέρια μου το
συγκεκριμένο modem.

2 Τι παραμέτρους πρέπει να δώσω για να εγκαταστήσω το WinMod (αυτό δεν

Δες εδώ: http://www.linmodems.org/

--
Nikos Papagrigoriou <nikos at papagrigoriou.gr>
http://www.papagrigoriou.gr