DSL modem crypto, tellas

advocate advocate at tellas.gr
Thu Aug 11 10:20:49 EEST 2005

Geia sas.
Έχω ολοκληρώσει την εγκατάσταση του suse 9.3, δεν έχω καταφέρει όμως να
κάνω σύνδεση στο internet. Γι' αυτό και στέλνω αυτό το μήνυμα από ΧΡ.
Έχω γραμμή dsl πάνω σε μόντεμ isdn με σύνδεση usb. Η μάρκα του μόντεμ
είναι crypto. Έχω επίσης και συμβατικό modem 56k γενικής χρήσης WinMod.
Κατά τη διάρκεια της εγκατάσταση δεν ανιχνεύτηκαν καθόλου τα δύο μόντεμ.

Με λειτουργία ΧΡ η σύνδεση dsl έχει τα εξής πεδία:
Όνομα χρήστη advocate at tellas.gr
Κωδικός πρόσβασης *********
Κλήση 0000000 (7 μηδενικά)

Κατά την προσπάθεια εγκατάστασης στο suse δεν μου έβγαζε καθόλου αριθμό
κλήσης. Στο μεταξύ πήρα τηλέφωνο στην tellas και μου έδωσε ως αριθμό
vci/.. 8,35. Mου είπαν επίσης ότι δεν υποστηρίζουν driver για Linux.
Παρατήρησα ότι είναι πιθανό να προσπαθεί να ανιχνεύσει το μόντεμ μέσω
σειριακής σύνδεσης και όχι usb. Θα σας παρακαλούσα να μου πείτε

1. (κυρίως αυτό:) πώς μπορώ να κάνω τη σύνδεση της dsl, δηλαδή τι
παραμέτρους πρέπει να δώσω. Χρειάζεται να κατεβάσω κάποιον driver και αν
ναι από πού; Πώς γίνεται η εγκατάσταση ση προγράμματος στο linux? Είναι
κάτι αντίστοιχο με τα setup.exe των Windows?

2 Τι παραμέτρους πρέπει να δώσω για να εγκαταστήσω το WinMod (αυτό δεν
επείγει).