Gnome on Debian 3.1 continued

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jul 11 23:26:22 EEST 2005

Stella Korakaki wrote:

> Δοκίμασε τα εξης:
>
> Καταρχην μπες σε gnome και συνδέσου στο internet
>
> -> Τρέξε μια απο αυτές τις εφαρμογές που λες οτι κολλάνε απο ενα
> τερματικό και δες αν σου βγάζει τίποτα περίεργο που βοηθάει.

Με Gnome, σύνδεση στο διαδίκτυο μετά από λίγο από τερματικό σαν απλός
χρήστης δίνω nautilus... ο κέρσορας πάει στην επόμενη γραμμή αναβοσβήσει
και... τίποτα

> -> Δόκίμασε να τρέξεις μια απο τις εφαρμογές σαν root. Αν είσαι ήδη σαν
> απλός χρήστης στο gnome κανε
> xhost +
> su -
> export DISPLAY=:0.0
> mozilla-thunderbird
> και δες αν και σαν root έχεις το ίδιο πρόβλημα

Σαν root προσπάθησα να τρέξω τον nautilus... τίποτα και πάλι!
Αποσυνδέομαι, 2-3 λεπτά μετά πετάγονται δυο παράθυρα του ναυτίλου!!!

> -> Στο windowmaker μπαινεις απο gdm? Αν όχι, δοκίμασε να ξεκινήσεις
> και το gnome όχι απο gdm

Ναι τον WindowMaker τον επιλέγω από το gdm για το συγκεκριμένο session.

> -> Εβαλες μόνο το gnome-core? Κάνε ενα
> apt-get install gnome-desktop-environment
> γιατι πιθανόν να σου λείπουν καποια βασικα πακετα.

Ο λόγος που επέλεξα το gnome-core και όχι το gnome-desktop-environmet ή
το gnome είναι γιατί δεν θέλω όλα τα άλλα προγράμματα που βάζει και δεν
έχουν άμεση σχέση με το Gnome. Π.χ. τί να κάνω τον mozilla-browser από
τη στιγμή που χρησιμοποιώ τον firefox. Έχει και πολλά άλλα "άσχετα" όπως
τον epiphany-browser, totem, κτλ.

Κάπου το είδα στο internet ότι μόνο με το gnome-core δεν υπάρχει
πρόβλημα. Λογικά έχει τακτοποιήσει όλες τις εξαρτήσεις. Έτσι δεν είναι?
Μπορεί να κάνω και λάθος...