Gnome on Debian 3.1 continued

Stella Korakaki skor at hellug.gr
Mon Jul 11 17:35:34 EEST 2005

Δοκίμασε τα εξης:

Καταρχην μπες σε gnome και συνδέσου στο internet

-> Τρέξε μια απο αυτές τις εφαρμογές που λες οτι κολλάνε απο ενα
τερματικό και δες αν σου βγάζει τίποτα περίεργο που βοηθάει.
-> Δόκίμασε να τρέξεις μια απο τις εφαρμογές σαν root. Αν είσαι ήδη σαν
απλός χρήστης στο gnome κανε
xhost +
su -
export DISPLAY=:0.0
mozilla-thunderbird
και δες αν και σαν root έχεις το ίδιο πρόβλημα
-> Στο windowmaker μπαινεις απο gdm? Αν όχι, δοκίμασε να ξεκινήσεις
και το gnome όχι απο gdm
-> Εβαλες μόνο το gnome-core? Κάνε ενα
apt-get install gnome-desktop-environment
γιατι πιθανόν να σου λείπουν καποια βασικα πακετα.