missing operating system

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Wed Jun 15 18:42:48 EEST 2005

> Το πρόβλημα ΔΕΝ πρέπει να είναι στο grub αλλά στο ότι γενικά κάτι πάει
> στραβά με το συγκεκριμένο partition (hda2). Και άλλες φορές είχα κάνει
> λάθος στο menu.lst αλλά ξεκινούσε το grub και μου έβγαζε μηνύματα
> λάθους  του τύπου "kernel panic", κτλ.
>
> Τώρα δεν ξεκινά καθόλου το grub. Μετά το "verifying DMA data" μου
> πετάει  το "missing operating system". Στο google ότι και να βρήκα σε
> σχέση με  αυτό προτείνεται να επαναφερθεί το MBR.
>
> To μονό που δεν δοκίμασα είναι να εγκαταστήσω το grub στο MBR αλλά θέλω
> να  το αποφύγω.

> [...]

Εαν καταφέρεις να bootareis το σύστημα σου με cd δοκιμασε:

με /dev/hda1 το root partition:

grub-install /dev/hda1

grub

Sto grub menu

grub> root(hd0,0)
grub> setup(hd0,0)

Και κάνε bootable to hda1. Πρόσεξε τα εξής:

Το bootable partition να ειναι primary... εαν είναι κανα extended
μόνο προβλήματα θα έχεις, να βάλεις  σωστά τα νούμερα.

Η πρώτη γραμμή εγκαθιστά το grub στο πρώτο παρτιτιον και βάζει στο
/boot/grub τα απαραίτητα αρχεία.

Οι άλλες 2 του λένε να ψάχνει ως root partition to hd0,0 (hda1)
και να εγκαταστήσει σε αυτό το grub.

Τέλος εδώ και 4 χρόνια βάζω μόνιμα το grub στο ΜBR χωρίς να παρουσιάσω
παρα μόνο μία φορά πρόβλημα αλλά ήταν πρόβλημα του BIOS upgrade που είχα
κάνει.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074