missing operating system

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Jun 14 17:36:53 EEST 2005

On Tue, 14 Jun 2005 12:36:54 +0200, Alexandros Kosiaris <alex at noc.ntua.gr>
wrote:

> Σωστή είναι το root=/dev/hda10 ως σύνταξη. Τώρα βέβαια hda10 ? πόσα
> partition πια ???
>
> Το λάθος είναι το εξής:
>
> του λες να βρεί το /vmlinuz-blabla στο δεύτερο παρτιτιον
> ενώ το 10 είναι αυτό που έχει το root σου μέσα. Εάν κάνεις
> root (hd0,9) λογικά θα παίξει
>
> H βοηθητική και καλύτερη σύνταξη είναι
>
> kernel (hd0,1)/vmlinuz root=/dev/hda2

Δοκίμασα τα πάντα αλλά τίποτα! :-(

Το πρόβλημα ΔΕΝ πρέπει να είναι στο grub αλλά στο ότι γενικά κάτι πάει
στραβά με το συγκεκριμένο partition (hda2). Και άλλες φορές είχα κάνει
λάθος στο menu.lst αλλά ξεκινούσε το grub και μου έβγαζε μηνύματα λάθους
του τύπου "kernel panic", κτλ.

Τώρα δεν ξεκινά καθόλου το grub. Μετά το "verifying DMA data" μου πετάει
το "missing operating system". Στο google ότι και να βρήκα σε σχέση με
αυτό προτείνεται να επαναφερθεί το MBR.

To μονό που δεν δοκίμασα είναι να εγκαταστήσω το grub στο MBR αλλά θέλω να
το αποφύγω.

Καμοιά άλλη ιδέα? Ευχαριστώ τις προτάσεις σας.