Help

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Mar 25 10:41:16 EET 2005

On 2005-03-25 10:07, Kostas Tsourdinis <spqx at freemail.gr> wrote:
> 1. Στοιχεία για την κάρτα tv: Avertv go 007 plus (εσωτερική)
> 2. Στοιχεία για το modem: Lucent win modem 56k (εσωτερικό)

Αυτό ίσως να είναι λίγο πρόβλημα.  Τα winmodems έχουν μια τάση να είναι
κουραστικά και να απαιτούν ένα σωρό βλακείες για να παίξουν, ακόμα και
σε Windows.

> 3. Φυσικά και μπορώ να φτιάξω ένα unused partition για linux. Ας το έχουμε
> αυτό δεδομένο. Θέλει και swap partition; Έπειτα τί κάνουμε;

Ανάλογα με το μέγεθος της φυσικής μνήμης (RAM) που έχει το σύστημα,
μπορεί να τη βγάλεις καθαρή και χωρίς swap partition.  Δεν είναι άσχημη
ιδέα όμως να φτιάξεις ένα αν μπορείς κι έχεις χώρο διαθέσιμο.

> Απορία: Έχει διαφορά στην εγκατάσταση αν τα υλικά (κάρτες tv και
> modem) είναι διαφορετικά;

Αν υποστηρίζονται από το Linux η ρύθμιση είναι γενικά εύκολο πράγμα.
Τα σειριακά εξωτερικά modem π.χ. δεν χρειάζονται καν ρυθμίσεις.  Τα
συνδέεις σε μια ελεύθερη σειριακή θύρα και λες στο PPP "το modem σου
είναι στο /dev/ttyS0, παίξε τώρα".

> Θέλω να πω πως αν αλλάξω modem θα χρειαστεί να κάνω κάτι διαφορετικό;

Θα χρειαστεί να πεις στο PPP σε ποια θύρα είναι το modem σου.  Υπάρχουν
πάρα πολλοί οδηγοί στο δίκτυο για σύνδεση σε Internet μέσω PPP με Linux.
Αν δε βρεις κάτι, νομίζω έχω ακόμη στα mail folders μου ένα μίνι οδηγό
για σύνδεση με pppd -- το οποίο πρέπει να υπάρχει και στα archives της
linux-greek-users, αν δεν κάνω λάθος.

- Γιώργος