Help

Kostas Tsourdinis spqx at freemail.gr
Fri Mar 25 10:07:02 EET 2005

ΟΚ, νέα στοιχεία:

1. Στοιχεία για την κάρτα tv: Avertv go 007 plus (εσωτερική)
2. Στοιχεία για το modem: Lucent win modem 56k (εσωτερικό)
3. Φυσικά και μπορώ να φτιάξω ένα unused partition για linux. Ας το έχουμε
αυτό δεδομένο. Θέλει και swap partition; Έπειτα τί κάνουμε;

Απορία: Έχει διαφορά στην εγκατάσταση αν τα υλικά (κάρτες tv και modem)
είναι διαφορετικά; Θέλω να πω πως αν αλλάξω modem θα χρειαστεί να κάνω κάτι
διαφορετικό;

Ευχαριστώ