philips camera and linux

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Mon Mar 7 14:15:04 EET 2005

exposed bone wrote:
> exo tin kamera  ToUcam Pro (PCVC740K)  kai den mporo me tpt na na tin
> kano na doylepsi  se linux ....
>
> exei kapoios auti tin kamera kai katafera na doulepsi sta linux ?
>
> exo suse 9.2

Και εγώ την ίδια έχω νομίζω (κάθε φορά ξεχνάω τον κωδικό της). Δεν έχω
προλάβει ακόμα όμως να κάνω τα απαραίτητα πειράματα. Το μόνο περίεργο είναι
ότι το Gnome Meeting δεν παίζει, ενώ ένα άλλο (δεν θυμάμαι ποιό) κάτι
κατορθώνει να δείξει.

Η ιστορία με τους drivers της είναι κακή. Κάποτε προσφέρθηκε ένα καλό παιδί
να τους φτιάξει, έχοντας μια συνεννόηση με τη Philips (για τη χρήση του
αλγόριθμου συμπίεσης) και κάποια hooks στο kernel. Όταν του κόψανε τα hook
οι υπεύθυνοι του Linux kernel (κάπου στη 2.6;), αυτός τα ψιλοπήρε. Μετά
έληξε και η συμφωνία του με τη Philips και εγκατέλειψε την υποστήριξη.
Μπορείς να googl-άρεις με "pwc", "pwcx" (τα δύο modules;) "philips" και
"webcam".

Δεν έχω εύκαιρα τα link για τη σελίδα κάποιου άλλου καλού παιδιού που
ανέλαβε την υποστήριξη της 740, αλλά θα στα στείλω το συντομότερο.

Ένα ακόμα πρόβλημα που έχω εγώ είναι ότι ίσως χρειαστεί να κάνω και κάποια
αλλαγή στα init scripts (Mandrake 10.0) γιατί αν η κάμερα είναι plugged-in
κατά την εκκίνηση, το σύστημα ήχου νομίζει ότι η webcam είναι η κάρτα ήχου,
η οποία όμως δεν έχει έξοδο (μόνο είσοδο, δηλ. το μικρόφωνο) και χάνει έτσι
τον ήχο.

Doc

ΥΓ. Το πρόβλημα με τη Philips είναι ο proprietary αλγόριθμος συμπίεσης της
εικόνας που έχει για να περνάει υψηλή ανάλυση και χρώμα μέσα από το
περιορισμένο bandwidth του USB 1.1.