Re: Winmodem problem with SUSE 9.0 Pro - Íåüôåñá 5

Dimitris Sellakis dimmitris at graffiti.net
Sun Mar 6 18:02:52 EET 2005

> Μα έχω ήδη αναφέρει τα αποτελέσματα του εν λόγω script εδώ:
> http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2005/003066.html:

Sory malon den 8a to diabasa.

Apo oti leei edo omos, den protinei tous drivers tis smartlink,
alla tis conexant.

>    The modem has a Conexant codec: CXT
>    and there is support for the modem controller: 8086:24c6 82801DB ICH4
>
>    Some Linux Distributions include the hsfmodem driver.
>    Search your packages information for "hsfmodem" and "Conexant".
>    If not found there, download a hsfmodem package from
> http://www.linuxant.com .

Anoikse to yast kai apegkatestise oti exeis balei gia to modem
kai ksanabale apo tin arxi tous drivers tis conexant pou exei mesa to suse.
Pi8anon stin proigoumeni prospa8eia na min eixes kanei kati kala.

Graffiti.net free e-mail @ www.graffiti.net
Check out our value-added Premium features, such as a 1 GB mailbox for just US$9.95 per year!