Winmodem problem with SUSE 9.0 Pro - Νεότερα 5

Ermis theostaltos at yahoo.gr
Thu Mar 3 22:36:19 EET 2005

8a prepei na diabaseis kai ligo to readme, tou arxikou tar pou exeis.

>Kapou mesa prepei na sou leei, gia to pos fortonetai to module.
>Gia dose ena
># modprobe slamrmo
>kai ksanades.

- Θα το δώσω και θα αναφέρω σύντομα.

Πες μας και τι λένε το lsmod, το dmesg και η cat /proc/devices.

- υποθέτω ότι όλα αυτά είναι διαταγές κονσόλας ε; Οκ. Θα τις δώσω και θα
σας πω.

Κάπου πρέπει να φαίνεται αν έχει "φορτώσει" το module του winmodem και
αν έχει δημιουργήσει το αντίστοιχο device.

- Για να το λες κάτι θα ξέρεις. Εγώ ο έρμος όμως που να το βρω; Διάβασε
θα μου πεις και καλά θα κάνεις. Αλλά απ' το να διαβάζω τυχαία κείμενα
νομίζω είναι αποδοτικότερο να "πρήζω" εσάς. :-)
Οφείλω να σας ευχαριστήσω θερμά για τις μέχρι τώρα συμβουλές σας.

Πέραν αυτών, θα επανέλθω στη γνωστή επωδό: GET A REAL MODEM.

Α.

- Αυτό ξαναπέστο.

- Συγνώμη ρε παιδιά αλλά είμαι πολύ άσχετος και φοβισμένος για να κάνω
πειράματα, γι αυτό και πρώτα ποστάρω και μετά κάνω.