Re: Winmodem problem with SUSE 9.0 Pro - Íåüôåñá 5

Dimitris Sellakis dimmitris at graffiti.net
Thu Mar 3 14:58:18 EET 2005

> SuSE Meta pppd (smpppd-ifcfg), Version 1.06 on linux.
> Status is: disconnected
> trying to connect to smpppd
> connect to smpppd
> Status is: disconnected
> Status is: connecting
> pppd[0]: Plugin passwordfd.so loaded.
> pppd[0]: Failed to open /dev/ttySL0: No such device
> Status is: disconnected
> pppd[0] died: Serial port open failed (exit code 7)
>
> Είμαι ανοιχτός, πραγματικά πολύ ανοιχτός, σε προτάσεις

8a prepei na diabaseis kai ligo to readme, tou arxikou tar pou exeis.
Kapou mesa prepei na sou leei, gia to pos fortonetai to module.
Gia dose ena
# modprobe slamrmo
kai ksanades.
Graffiti.net free e-mail @ www.graffiti.net
Check out our value-added Premium features, such as a 1 GB mailbox for just US$9.95 per year!