Winmodem problem with SUSE 9.0 Pro - Νεότερα

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Feb 22 14:23:54 EET 2005

Ermis wrote:
> 2) Πώς στο καλό μπορώ να αναιρέσω τα όσα έχω προσπαθήσει να εγκαταστήσω
> ως τώρα; Το ρωτάω αυτό επειδή ο Constantine Dokolas ανέφερε ότι
> απεγκατέστησε τους drivers και τα πακέτα που τον εμπόδιζαν.

Μπορείς να με λες Κώστα :)  (ή Doc)

Εγώ τα απεγκατέστησα με τον Package Manager του Mandrake (έχει επιλογή
Remove Packages, ή κάπως έτσι στο μενού του συστήματος). Απλώς το ρώτησα
για τα πακέτα που λένε "hsf" και μου τα έβγαλε. Ήταν τρια και, αν θυμάμαι
καλά, όλα έλεγαν "hsfmodem" στο όνομά τους.

Δεν έχω καθόλου εμπειρία από άλλα distros για να σου πω πως δουλεύει αλλού.

Doc