Winmodem problem with SUSE 9.0 Pro

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Feb 22 10:43:12 EET 2005

Ermis wrote:
> [...]
> USE AT YOUR OWN RISK! See the file /usr/lib/hsf/LICENSE for details.
>
> Conexant Systems neither distributes nor maintains this package.
> PLEASE DO NOT CONTACT CONEXANT REGARDING THIS SOFTWARE!!!
> If you require assistance or need more information, go to:
>               http://www.mbsi.ca/cnxtlindrv
>
> Should we attempt to automatically configure your hardware? [yes]
>
> No supported modem device found.
> Is the modem presently installed in your system? [yes]
>
> Sorry, no communication controllers were found.
>

> Please enter your modem's PCI Vendor ID []:

Είσαι σίγουρος ότι είναι Conexant HSF;

> Μετά από την τελευταία προτροπή δεν ήξερα τι να κάνω και το γείωσα...

Έκατσα χτες το βράδυ μέχρι τις 3 (το πρωΐ) για να δω αν μπορώ να κάνω το
δικό μου HSF ή το PCTEL (I56PSP-F40 με 688T) ενός φίλου να δουλέψουν στο
Mandrake 10.0, και κατέληξα στα εξής:

Δυστυχώς το PCTEL δεν δούλεψε όσο και αν προσπάθησα. Φαίνεται πως το
τσιπάκι PSP688T δεν υποστηρίζεται ακόμα από τους διαθέσιμους drivers. Ίσως
να παίξουν στο κοντινό μέλλον με τον νέο driver για 2.6 kernel που
αναπτύσουν αρχικά στο fedora.

Το πρόβλημα που είχα με τους Linuxant drivers που περιέχονταν στο Mdk ήταν
στο hsfconfig (script). Βρήκα ένα ωραίο utility script (insthsfmodem ή
κάπως έτσι) το οποίο, αν και ούτε αυτό δούλευε σωστά (δεν μπορούσε να
απεγκαταστήσει τον υπάρχοντα driver), μου είπε ακριβώς ποιόν driver να
κατεβάσω (γιατί είμαι πολύ τεμπέλης να το βρω μόνος μου). Αφού έβγαλα τον
παλιό (είναι αυτός που έχεις κι εσύ και λέει ότι είναι beta κλπ.) μαζί με
τα άλλα δύο πακέτα που το εμπόδιζαν, και έβαλα αυτόν που κατέβασα από την
Linuxant, το hsfconfig έπαιξε άψογα και συνδέθηκα αμέσως στο internet. Το
μόνο που είμαι αναγκασμένος να κάνω πλέον (επειδή δεν βρίσκω άλλο φτηνό
modem που να δουλεύει κάτω από linux), είναι να τα σκάσω στη Linuxant (δεν
είναι και τίποτα τα $20 τελικά σε σχέση με τα 60+ για κανονικό modem) ώστε
να πιάσω τη σωστή ταχύτητα (που είναι πολύ καλή μια και σπάνια πέφτει κάτω
από τα 50K στα Windoze για στην OTEnet).

Αν ξέρει κάποιος πήγη για φτηνά, Linux-compatible modems εδώ, να το πει το
συντομότερο :) Ναι, το ξέρω ότι μερικοί μπορεί να πουν "άσε τις σαχλαμάρες
και αγόρασε κανονικό modem" αλλά απλώς είναι χουβαρντάδες με τα λεφτά των
άλλων.

Doc