Winmodem problem with SUSE 9.0 Pro

Ermis theostaltos at yahoo.gr
Mon Feb 7 22:25:09 EET 2005

Gia to sygekrimeno chip yparxei poly kalh yposthrixh sto Linux. Egw
xrhsimopoiw ton alsa driver tou kernel 'snd-intel8x0m' (kai gia thn
karta hxou antistoixa to snd-intel8x0). Se periptwsh pou den eisai
exoikiwmenos me module loading h kernel compiling h den xrhsimopoieis
alsa,

Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι εξοικιωμένος με αυτά που είπες, αλλά
διαβάζω 1 βιβλίο τώρα για Linux και σε λίγο καιρό θα μπω σε αυτό το
κεφάλαιο. Αν λοιπόν ήθελα να ακολουθήσω τον δύσκολο δρόμο ποιο-ά λινκ θα
μου υποδεικνύατε για αυτούς τους drivers;

to software modem sou leitourgei kai me ton SmartLink driver.
Epeidh den xrhsimopoiw Suse ekana ena search kai vrhka ena site pou
mporei na se voithisei na to egkatasthseis :
http://portal.suse.com/sdb/en/2004/05/thallma_91_smartlink.html
Dokimase to kai pes mas an doulepse.

Στο τελευταίο βήμα του οδηγού λέει το παρακάτω:

20. From this point, perform the settings as described in the User Guide
from page 99, last paragraph.

Μπορεί να φανεί ηλίθιο, αλλά που βρίσκω τον "οδηγό χρήστη";
Ο οδηγός είναι για SUSE 9.1. Εγώ έχω 9.0. Λέτε να δουλέψει;
Αλλά, αυτό μάλλον πρέπει να το πω εγώ ε;
Σας ευχαριστώ πάντως για την βοήθειά σας μέχρι τωρα.

ΥΓ: Υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε η κάθε απάντηση μου να κατηγοριοποιείται
κάτω από το συγκεκριμένο thread και όχι να δημοσιεύεται ξεχωριστά κάθε
φορά; Όταν επέλεξα κατηγοριοποίηση με βάση το thread οι απαντήσεις μου
έβγαιναν σκόρπιες.