Πρόβλημα με σύνδεση στο ίντερνετ

giakouvis giakouvis at newspaper.gr
Wed Feb 9 20:03:49 EET 2005

Μετά από πολύ καιρό κατόρθωσα και βρήκα driver για το εσωτερικό modem που έχω
και το έκανα να δουλέψει. Έχω πληρωμένη μία PSΤΝ σύνδεση και με τον τρόπο αυτό
μπορώ όταν τη χρειάζομαι να την χρησιμοποιώ, χωρίς να αναγκάζομαι να συνδεθώ από
περιβάλλον Windows.
Έπειτα από αλλεπάλληλες προσπάθειες κατόρθωσα μία και μόνο φορά να συνδεθώ
κανονικά στο ίντερνετ, από περιβάλλον Linux, γεγονός που σημαίνει ότι το modem
λειτουργεί. Το πρόβλημα είναι ότι η σύνδεση έγινε μία και μόνο φορά ενώ τις
υπόλοιπες γίνονταν η κλήση προς την ΟΤΕΝΕΤ αλλά δεν πραγματοποιούνταν η σύνδεση.
Στο κεντρικό παράθυρο της σύνδεσης μου βγάζει το μήνυμα: ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΗΜΑΤΟΣ.
Παραθέτω και τα μηνύματα από το “Παράθυρο επίλυσης προβλημάτων σεναρίου σύνδεσης”:
ATZ
OK
ATM1L1
OK
ATDT8962555555
NO CARRIER

---αναμένεται : CONNECT

Αρχικά – και αφού, όπως προανέφερα, έπειτα από μερικές προσπάθειες κατάφερα να
συνδεθώ έστω μία φορά – πίστεψα ότι το πρόβλημα ήταν της ΟΤΕΝΕΤ. Δεν κατάφερα
όμως να ξανασυνδεθώ και έτσι πιστεύω ότι κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Αν
γνωρίζει κανείς ας βοηθήσει.
Ευχαριστώ, Stavros