πως να καταστρέψετε το Linux σας...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jan 26 17:01:32 EET 2005

On 2005-01-26 15:02, Thanos <nospam at please.org> wrote:
> [...]
> στο σκληρό μου για να εγκαταστήσω μια 2η Linux distribution. Αυτό θα
> γινόταν με την δημιουργία αντιγράφων των κατατμήσεων που θα άλλαζα,
> τη δημιουργία νέων και την επαναφορά των αντιγράφων στις νέες
> κατατμήσεις.  Συνολικά δημιούργησα 4 tar αρχεία με το περιεχόμενο
> των /, /opt, /var, και /home τα οποία ήταν όλα σε ξεχωριστά
> parttions.
>
> Χρησιμοποιώντας το Knoppel και μέσα από αυτό τα fdisk και
> mkfsreiserfs δημιούργησα τις νέες κατατμήσεις και το filesystem.
> Στο τέλος επανέφερα τα δεδομένα από τα tar αρχεία.

Πριν κάνεις extract με το tar(1) διάβασες καθόλου το manpage του;
Μπορείς με το option -p στο extract να τα επαναφέρεις σωστά...

Αντιγράφω από το tar(1) man page:

     -p		(x mode only) Preserve file permissions.  Attempt to
		restore the full permissions, including owner, file
		modes, file flags and ACLs, if available, for each
		item extracted from the archive.  By default,
		newly-created files are owned by the user running tar,
		the file mode is restored for newly-created regular
		files, and all other types of entries receive default
		permissions.  If tar is being run by root, the default
		is to restore the owner unless the -o option is also
		specified.

> Δοκιμάζοντας να τρέξω το KDE, μου λείπουν τα εικονίδια κάτω στο
> panel και στο αρχικό μενού. To gnome δεν ξεκινά καθόλου καθώς λέει:
> "no configuration sources in the configuartion file
> /etc/opt/gnome2/gconf/2/path".

Αντέγραψες μόνο το /home ή ΟΛΑ τα partitions σου;