πως να καταστρέψετε το Linux σας...

Thanos nospam at please.org
Wed Jan 26 15:02:25 EET 2005

...ή κάπως έτσι! :-)

Όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post μου, ήθελα να ελευθερώσω χώρο στο
σκληρό μου για να εγκαταστήσω μια 2η Linux distribution. Αυτό θα γινόταν
με την δημιουργία αντιγράφων των κατατμήσεων που θα άλλαζα, τη
δημιουργία νέων και την επαναφορά των αντιγράφων στις νέες κατατμήσεις.
Συνολικά δημιούργησα 4 tar αρχεία με το περιεχόμενο των /, /opt, /var,
και /home τα οποία ήταν όλα σε ξεχωριστά parttions.

Χρησιμοποιώντας το Knoppel και μέσα από αυτό τα fdisk και mkfsreiserfs
δημιούργησα τις νέες κατατμήσεις και το filesystem. Στο τέλος επανέφερα
τα δεδομένα από τα tar αρχεία. Το bootloader βρίσκεται σε άλλο partition
το οποίο και δεν το πείραξα. Οπότε εύκολα μετά διάλεξα το suse από το
μενού του grub και ξεκίνησε το σύστημα. Έκανα login σαν απλός χρήστης. Ο
WindowMaker που χρησιμοποιώ δουλεύει μια χαρά! Μαζί με όλες τις
εφαρμογές. Όταν αποφάσισα να μπω στο ιντερνετ και έδωσα wvdial μου
έβγαλε: "Cannot open /etc/wvdial.conf: Permission denied". Ως root δουλεύει.

Σκέφτηκα πως δεν "ήρθαν" σωστά τα permissions από το tar. Δοκιμάζοντας
να τρέξω το KDE, μου λείπουν τα εικονίδια κάτω στο panel και στο αρχικό
μενού. To gnome δεν ξεκινά καθόλου καθώς λέει: "no configuration sources
in the configuartion file /etc/opt/gnome2/gconf/2/path".

Σκέφτηκα να κάνω εγκατάσταση από επάνω πάλι τα ίδια πακέτα αλλά έτσι θα
χασω όλα τα updates που έχω κάνει. Μήπως υπάρχει καμοιά άλλη πρόταση -
σκέψη? Ή τζάμπα το προσπαθώ? Να τα σβήσω όλα να τελειώνει? Ακούω
προτάσεις...