εγκατάσταση Linux

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Dec 22 08:54:00 EET 2004

On 2004-12-22 07:53, fs <admin at www0.org> wrote:

> Πρακτικά  μια και μιλάμε για νέες διανομές με security updates δηλαδή, θα
> έβαζα debian stable και δεν θα σήκωνα xserver σε καμία περίπτωση. Βασικά
> είναι διασκεδαστικό να βλέπεις γραφικά σε websites με svgalib+links σε
> κονσόλα και divx που τα windows 98 δεν θα τολμούσαν να τρέξουν, με mplayer
> + vesa output :-)

Χαχα!

<quote time="In a kingdom far far away, and a time long ago"
    experience-level="Been there, done that; I have the t-shirt too">
  <para>Εντάξει, υπερβάλλεις λίγο.  Για να παίξεις divx χρειάζεσαι από
    ότι θυμάμαι τουλάχιστον ένα Pentium 133 με 32 MB physical memory και
    πάλι πολύ πιθανόν να σου κολλάει αισχρά &smilie.grin;</para>
</quote>