Αποστολή email με το mutt

fs admin at www0.org
Fri Dec 3 11:20:37 EET 2004

On Thu, 02 Dec 2004 19:00:20 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Προσωπικά σου προτείνω Sendmail, γιατί αυτό ξέρω καλύτερα κι αυτό
> χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια.  Αν τελικά διαλέξεις αυτό, στείλε μου ένα
> προσωπικό email για να σε βοηθήσω να το ρυθμίσεις στη διανομή σου.

Και γω προτείνω επειδή οι διανομές στα MTA έχουν και αυτές "προκαταλήψεις"
αν είναι δυνατόν να ψάξει αν κάποια από αυτά δεν υποστηρίζονται τόσο καλά
όσο κάποια άλλα από την συγκεκριμένη διανομή ή ακόμα και αν κάποιο/α δεν
υπάρχει/ουν καν και πρέπει να τα βάλει ξεχωριστά.

Αν και γενικά αυτό το σχόλιο θα έλεγα ισχύει γενικά για πολλές ομάδες
προγραμμάτων, για όσους θέλουν η διανομή τους να λειτουργεί σωστά χωρίς
ιδιαίτερη προσπάθεια.

Αν πάλι κάποιοι θέλουν να προσέχουν τα πάντα από κοντά και με μεγάλη
ανάλυση και είναι σίγουροι ότι θα τα πάνε καλά, τότε αυτό εδώ το σχόλιο
είναι εντελώς άχρηστο για αυτούς.

-fs

υγ. Η αφορμή σε αυτή τη σκέψη είναι η εντύπωση που έχω πάρει ότι στη
συγκεκριμένη διανομή που τρέχω σε αυτό το pc, το exim είναι καλύτερα
"προσεγμένο" και θα έβαζα οποιοδήποτε άλλο τύγχανε της ίδιας προσοχής μιας
και δεν έχω ιδιαίτερες τάσεις να ψάξω τα ενδότερα των MTAs όταν προς το
παρόν - και για τα προηγούμενα χρόνια - το μόνο που κάνουν για μένα είναι
να στέλνουν προσωπικά emails με smarthost τον isp smtp.