Αποστολή email με το mutt

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Dec 2 19:00:20 EET 2004

On 2004-12-02 18:28, Stavros Giannouris <alby at freemail.gr> wrote:

> Επειδή το μηχάνημα δεν είναι πρώτης γραμμής (P-II 350Mhz) και ο
> γραφικός mailer του έπεφτε κάπως βαρύς, αποφάσισα να δοκιμάσω το
> mutt. Ρύθμισα το fetchmail να μου φέρνει τα e-mails από το freemail
> και τα λαμβάνω κανονικά. Όμως, δεν μπορώ να στείλω από το mutt. Έψαξα
> στα documentations και είδα ότι μάλλον τη δουλειά αυτή πρέπει να την
> κάνει το fetchmail. και εκεί πελάγωσα εντελώς... :(

Το Sendmail ή κάποιο άλλο mail transfer agent (MTA) πρέπει να κάνει την
αποστολή των email.  Υπάρχουν διάφορα MTAs για Linux.  Τα πιο δημοφιλή
είναι (σε αυστηρά αλφαβητική σειρά):

	Exim			http://www.exim.org/
	Postfix			http://www.postfix.org/
	Sendmail		http://www.Sendmail.org/
	Qmail			http://www.qmail.org/

Προσωπικά σου προτείνω Sendmail, γιατί αυτό ξέρω καλύτερα κι αυτό
χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια.  Αν τελικά διαλέξεις αυτό, στείλε μου ένα
προσωπικό email για να σε βοηθήσω να το ρυθμίσεις στη διανομή σου.

> Μπορεί να βοηθήσει κάποιος;

Υπάρχουν πάρα πολλοί οδηγοί εγκατάστασης και ρύθμισης των διαφόρων MTA.
Ανάλογα με το ποιον MTA θα προτιμήσεις τελικά, στη σελίδα τους θα βρεις
πολλές πληροφορίες.