ti sofi symboyli sas parakalw...

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Fri Nov 19 11:32:23 EET 2004

Kostas Papadimas wrote:

>Το gimp που θα έχει η διανομή σου θα σε καλύψει απόλυτα

Το gimp είναι μια χαρά και βάλε για bitmap graphics, και επίσης διαβάζει
και γράφει μια χαρά(tm) .psd αρχεία του photoshop. Για vector graphics
υπάρχει το sodipodi το οποίο όμως δεν είναι σε καμμία περίπτωση εξ' ίσου
ώριμο, και δεν έχει import feature από corel draw ή illustrator. Έχω
επιχειρήσει export/import διαδικασίες σε SVG format αλλά τα αποτελέσματα
δεν με έκαναν να πετάω από τη χαρά μου... μένει να μάθω ποιο από τα δύο
άκρα φταίει περισσότερο για τα προβλήματα :-)

Για NLVE, όπως ειπώθηκε το kino και το cinellera (για τους τολμηρούς
ή/και απαιτητικούς) σε συνδυασμό με τον mplayer, τον mencoder, τα
mjpegtools και διάφορα άλλα καλούδια που κυκλοφορούν μπορούν να δώσουν
εξαιρετικά αποτελέσματα. Όχι ότι δε θα συναντήσεις προβλήματα... αλλά
δουλειά γίνεται, και τα πράγματα βελτιώνονται κάθε μήνα :-) Για το
scribus έχω να πω τα εξής: ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ εργαλείο, αλλά θέλει ακόμα ΠΟΛΛΗ
δουλειά μέχρι να γίνει ρεαλιστικά παραγωγικό. Ειδικά σε θέματα text
editing και drawing... σούρνεται. Πάντως με το που το άνοιξα μέσα σε 20
λεπτά περίπου δούλευα με αρκετή άνεση (δεδομένης βέβαια κάποιας πρότερης
εμπειρίας σε XPress και PageMaker).

--
Απόλλων Κουτλίδης