Knoppel 0.4

Balaskas Euaggelos ebalaskas at edu.teiath.gr
Mon Oct 11 11:45:44 EEST 2004

aliakmwn wrote:
> Χθες παρελαβα απο την infosystem το CD με το Knoppel 0.4
>
> Θα ηθελα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στην ομαδα αναπτυξης. Παιδια, το CD
> ειναι τελειο!!!!!!!! Το KDE δουλεψε αμεσως και αναγνωρισε τα παντα!!!!!
>
> Τα θερμα μου συγχαρητηρια! Καλη συνεχεια και ευχομαι καποτε να μπορεσω
> κι εγω να συνεισφερω...
>
> Μια ερωτηση: Τρεχοντας το Live CD, και αφου ξεκινησει το KDE, κανω
> καποιες ρυθμισεις (π.χ. ασυρματο δικτυο, internet, αποθηκευση σταθμων
> στο TV-tuner κλπ)... Υπαρχει τροπος αυτες οι ρυθμισεις να αποθηκευτουν
> με καποιον τροπο σε εναν απο τους FAT32 δισκους μου και να τις
> [...]

Φυσικά και υπάρχει τρόπος και μάλιστα κανά 3 - 4.

1ος: Να αποθηκεύεις τις ρυθμίσεις σου σε μία δισκέτα και κατά το boot να
  γράφεις το path του δίσκου στον οποίο έχεις τις ρυθμίσεις σου π.χ.
/dev/fd0

2ος: Το ίδιο ακριβώς με το 1 αλλά σε usb flash disk π.χ. /dev/sda1

3oς:  Το ίδιο ακριβώς με το 1 αλλά σε partition του σκληρού δίσκου π.χ.
  /dev/hda1

4ος: Να χρησιμοποιήσεις ένα partition του σκληρού δίσκου και να
"περάσεις" το knoppel σε αυτό το partition. Πρέπει να είναι τουλάχιστον
2.5 GB και να τρέξεις την εντολή από την κονσόλα του root: knoppix-installer

και φυσικά ΧΩΡΙΣ να πειράξει τα υπόλοιπα λειτουργικά σου και μάλιστα
φτιάχνει αυτόματα μενού κατά το boot ώστε να επιλέγεις ανάμεσα στα
διάφορα λειτουργικά σου.

Επίσης μπορείς να περιηγηθείς και στο knoppel.org