Knoppel 0.4

aliakmwn aliakmwn at hotmail.com
Sun Oct 10 20:17:29 EEST 2004

Χθες παρελαβα απο την infosystem το CD με το Knoppel 0.4

Θα ηθελα να δωσω τα συγχαρητηρια μου στην ομαδα αναπτυξης. Παιδια, το CD ειναι τελειο!!!!!!!! Το KDE δουλεψε αμεσως και αναγνωρισε τα παντα!!!!!

Τα θερμα μου συγχαρητηρια! Καλη συνεχεια και ευχομαι καποτε να μπορεσω κι εγω να συνεισφερω...

Μια ερωτηση: Τρεχοντας το Live CD, και αφου ξεκινησει το KDE, κανω καποιες ρυθμισεις (π.χ. ασυρματο δικτυο, internet, αποθηκευση σταθμων στο TV-tuner κλπ)... Υπαρχει τροπος αυτες οι ρυθμισεις να αποθηκευτουν με καποιον τροπο σε εναν απο τους FAT32 δισκους μου και να τις επαναφορτωσω αμεσα οταν ξαναχρησιμοποιησω το CD?