?δεια χρήσης ???????

Agath_Xatzim zkom_x at yahoo.gr
Wed Sep 22 20:44:19 EEST 2004

ter2 at in.gr(ter2 at in.gr)@Wed, Sep 22, 2004 at 07:41:10PM +0300:
> Καλησπέρα
>
> <Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά παρ' ότι η συντριπτική
> <πλειοψηφιά του software που περιλαμβάνει το suse είναι GPL - και ως εκ
> <τούτου σύννομα αντιγράψιμο - υπάρχουν κάποια κομμάτια που είναι της suse
> <και δεν επιτρέπεται η αντιγραφή τους.
Ναι υπάρχει το yast που όμως η SuSe-Novel "θα" -αν δεν έχει ήδη- το κυκλοφορήσει
με GPL άδεια χρήσης.Δεν μιλάμε βέβαια για εγκατάσταση crossover χωρίς νόμιμη άδεια
χρήσης,έτσι;
Το θέμα είχε απασχολήσει τον κόσμο και μένα για λίγο καιρό, όταν πρωτοβγήκε το 9.1 την Ανοιξη και είχαν δημοσιευτεί
έγγραφα επίσημα της SuSe που δεν θέταν θέμα "παρανομίας" (μιας αντγραφής του dvd ή χρησιμοποίησης του λειτουργικού
σε εταιρεικά περιβάλλοντα).Αλλά όπως και να το κάνουμε επικρατεί ακόμα και τώρα ακόμα,μετά από 5 μήνες μία σύγχηση.
Για να το πώ και πιο απλοΐκά."Ούτε και οι ίδιοι δεν ξέρουνε".
Νομίζω ότι η Novel έχει στο νου να δημιουργήσει ένα μοντέλο *ala redhat* ή κάτι παρόμοιο τέλως πάντων.
Προσωπικά αυτά τα *amfi* με απωθούν και έτσι μεταπήδησα σε μιά διανομή με ξεκάθαρη πολιτική και σαν τέτοιες βλέπω αυτή τη στιγμή,
τις 3 κυρίες.Debian-Slackware-Gentoo.
Από κει και πέρα -και στο θέμα μας- δεν καταλαβαίνω,γιατί να μην ρωτήσεις και τις αρμόδειες υπηρεσίες;
Οφείλουν να ξέρουν και αν δεν ξέρουν οφείλουν να μάθουν.
"Είναι κύριοι της εφορίας,νόμιμη ή παράνομη η εγκατάσταση και χρησιμοποίηση από την επιχείρηση μου το το λειτουργικό της SuSe κάτω από
αυτές τις προΰποθέσεις;"
Τέλως πάντων καλύτερα να κάνεις donate τα 70 τόσα ευρω σε κάποια από τις διανομές που πραγματικά γουστάρεις παρά να τα δώσεις έτσι,εκτός
φυσικά άν πραγματικά "γουστάρεις" SuSE.Ουσιαστικά όμως η SuSe δεν κάνει τίποτα καλύτερο από τις τουλάχιστον 3 προαναφερθείσες διανομές.

> Όσο για να βάλω άλλη διανομή τώρα μάλλον απίθανο φέυγω άυριο και δεν
> προλαβαίνω (τα χριστούγεννα πάλι και μάλλον Debian!!)

Αν όμως πιέζεσαι από τον χρόνο,θα σου πρότεινα να εγκαταστήσεις το λειτουργικό μια και μπορεί να μην φαίνεται η νόμιμη άδεια
χρήσης,αλλά δεν φαίνεται και πουθενά η παρανομία!!!.
Δείξτε μου μία καταχώρηση --οπουδήποτε-- είτε στο dvd είτε στην συσκευασίαείτε στο site της SuSe ότι είναι παράνομη η αντιγραφή-χρησιμοποίηση
του λειτουργικού,πέρα από τον αγοραστή του dvd και σε παραπάνω από ένα μηχάνημα.
Αλλά βέβαια άν κάνω λάθος τον λογαριασμό θα τον πληρώσεις εσύ ή στην καλύτερη περίπτωση το αφεντικό σου.