?δεια χρήσης ???????

ter2 at in.gr ter2 at in.gr
Wed Sep 22 19:41:10 EEST 2004

Καλησπέρα

<Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά παρ' ότι η συντριπτική
<πλειοψηφιά του software που περιλαμβάνει το suse είναι GPL - και ως εκ
<τούτου σύννομα αντιγράψιμο - υπάρχουν κάποια κομμάτια που είναι της suse
<και δεν επιτρέπεται η αντιγραφή τους.

αν όμως κατα την εγκατάσταση δεν εγκαταστήσουμε τα κομμάτια που δεν ειναι
κάτω απο GPL γιατί να μήν είμαστε νόμημοι αφου η άδεια χρήσης είναι για τη χρήση !!! και άφού δεν έχουμε εγκαταστήσει τα προγράμματα (μη gplοειδή)
 γιατί να μην είμαστε νόμιμοι!!??

Επίσης η suse που κοίταξα δίνει επίσημα στο διαδίκτιο την 9.1 Personal
αλλά όχι την pro!!
πoιος θα καταλάβει άν έχω την pro εγκαταστήσει ή την personal!!??
αφού από ότι έχω καταλάβει η pro είναι η personal με κάτι επιπλέον
προγράμματα παραπάνω δες
http://www.suse.com/us/private/products/suse_linux/prof/pers_prof.html

>Αυτές νομίζω ότι συνοδεύονται από
>public άδεια χρήσης και μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις ελεύθερα.

κοίταξα για άδεια στη suse και δε βρήκα!!
όσο για να αγοράσω δεν είναι δικό μου θέμα!!(i am not the boss)
αν και δεν είναι τίποτα δύσκολο!!

Όσο για να βάλω άλλη διανομή τώρα μάλλον απίθανο φέυγω άυριο και δεν
προλαβαίνω (τα χριστούγεννα πάλι και μάλλον Debian!!)

Ευχαριστώ!!
ter2