upgrading libraries

Frixos Kopsacheilis tachyon at vivodinet.gr
Fri Aug 6 20:31:12 EEST 2004

Thanos wrote:

> Ο αρχικός τρόπος που συζητούσαμε μπορεί να πραγματοποιηθεί; Δηλαδή αν:
>
> - αντιγράψω τις παλιές βιβλιοθήκες σ' ένα άλλο φάκελο
>
> - να βγάλω τα rpm πακέτα που τις παρέχουν αγνοώντας τις εξαρτήσεις
>
> - να τρέξω: ldconfig -m
>
> - να κάνω εγκατάσταση τις νέες βιβλιοθήκες από τα rpm πακέτα που έχω
>
> - να κάνω εγκατάσταση το k3b
>
> θα γίνει κάτι;
>
> Και μια ακόμη ερώτηση. Υπάρχει HOWTO που να περιγράφει πως κάνουμε
> εγκατάσταση ένα πρόγραμμα από sourcecode; Αυτό που ψάχνω είναι κάτι που
> να έχει αρκετές λεπτομέριες για το που πρέπει να μπαίνει το sourcecode
> [...]
Οποιδήποτε πρόγραμμα κατεβάζεις σε μορφή πηγαίου κώδικα (.tar.gz)
περιέχει οδηγίες για την μεταγλώττισή του. Αποσυμπίεσε το αρχείο που θα
κατεβάσεις σε ένα κατάλογο ειδικά για αυτό το σκοπό (πχ /src) και
διάβασε τα αρχεία README και INSTALL που το συνοδεύουν. Συνήθως λένε
ό,τι χρειάζεσαι να ξέρεις.

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis