upgrading libraries

Thanos no_spam at please.org
Fri Aug 6 16:56:48 EEST 2004

Giorgos Keramidas wrote:

> Χμ.  Δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι είναι καλή ιδέα να ανακατεύεις RPMs από
> ένα distribution με RPMs από κάποιο άλλο.
>
> Ψάξε καλύτερα για τα σωστά RPMs του k3b μέσω του yast ή ότι άλλο έχει
> πλέον το SuSE για system updates.

Ο αρχικός τρόπος που συζητούσαμε μπορεί να πραγματοποιηθεί; Δηλαδή αν:

- αντιγράψω τις παλιές βιβλιοθήκες σ' ένα άλλο φάκελο

- να βγάλω τα rpm πακέτα που τις παρέχουν αγνοώντας τις εξαρτήσεις

- να τρέξω: ldconfig -m

- να κάνω εγκατάσταση τις νέες βιβλιοθήκες από τα rpm πακέτα που έχω

- να κάνω εγκατάσταση το k3b

θα γίνει κάτι;

Και μια ακόμη ερώτηση. Υπάρχει HOWTO που να περιγράφει πως κάνουμε
εγκατάσταση ένα πρόγραμμα από sourcecode; Αυτό που ψάχνω είναι κάτι που
να έχει αρκετές λεπτομέριες για το που πρέπει να μπαίνει το sourcecode
για compile πως να ρυθμίζουμε το compile για το σύστημά μας κτλ.