Netmod usb (pali?!) + Mandrake 10

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Wed Jul 21 22:17:27 EEST 2004

To Mandrake 10 δεν ξέρω γιατί αλλά δεν φορτώνει το κατάλληλο module για το usb
modem. Κανε ένα modprobe cdc-acm. Λογικά θα δημιουργηθεί απο μονο του (!!!!)
το /dev/usb/acm/0. Δες αν υπάρχει το /dev/modem και δείχνει στο προηγούμενο
device. Αν δεν υπάρχει φτιαξ' το, αν υπάρχει τρέξε το kppp και διάλεξε
το /dev/modem... connect και λογικά είσαι ΟΚ

Στις Wednesday 21 July 2004 07:00, ο/η Stavros Panagiotopoulos έγραψε: