Fw: Re: sas iketeyw - modem

antreas antreas antreas at europe.com
Tue Jul 20 18:50:19 EEST 2004

loipon,
katebasa apo to linmodem to arxeio scanModem.gz gia na diereynhsei to modem moy, ypo8etw oti to ekana kai extract giati emfanisthke ena eikonidio poy egrafe apo katw scanmodem kai emfanizotan ws mia o8onh me ena fyllo xartioy apo mesa, to pathsa gia na to ektelesw alla den ektelesthke 'h de moy edeikse an ektelesthke. prospa8hsa na to ektelesw me deksi klik kai "open with" alla den hksera pio programma na dialeksw. meta egrapsa ena paromoio me ayto to mhnyma kai prospa8hsa na to swsw sth disketa kai sthn arxh de brhka eikonidio gia na kanw optiko save, meta eida to "browse" alla den hksera ti na grapsw, meta to eswsa (sigoyra) sthn epifaneia ergasias, prospa8hsa na to metaferw ws *.txt sto floppy, alla me thn enarksh twn windows den to eblepe o odhgos. einai na mhn ekneyrizesai? ki omws den ekneyristhka, ka8hsa kai sas grafw, mh me grapsete omws, grapste moy an kai pws telika mporw na ektelesw to scanModem.gz
ayta pros to paron
prosanatolizomai sth symboylh toy filoy keramida na agorasw kainoyrgio modem, akribws giati to paidema ston arxario einai epipono, oso aplo kai an fainetai se enan empeiro. ayta kai perimenw enagwniws (sthmenos sth gwnia) apanthsh.